رادین عشق مامان و بابا رادین عشق مامان و بابا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

عمر دوباره با تو

بهترین هدیه خداوند دو ساله شد

1393/3/3 22:22
نویسنده : مامان بهناز
413 بازدید
اشتراک گذاری

                                                              

                                              93.3.3   

 

                                                                

سلام قشنگترین پسر دنیا سلام بهترین اتفاق زندگی من امروز بهترین روز زندگیه منه چون توی همچین روزی خداوند مهربون یه پسر کاکل زری خوشگل و سالم بهم هدیه داد و من تا اخر عمرم خدارو شکر میکنم که منو لایق این همه خوبی دونستو تورو به من داد.

                                                       

روز پنجشنبه یه تولد دوره همی و خودمونی گرفتیم که مامان بزرگها و خاله و عمه و دایی هم بودن و خیلی خوش گذشت حتی میتونم بگم از سال اول هم بیشتر خوش گذشت اخه عشق مامان اون سال خیلی کوچولو بود و بیشتر خودش از شلوغی بدش میومد و اذیت میشد ولی امسال خیلی خیلی خوش گذشت و همه این عزیزا حسابی شرمنده مون کردن.

                                                    

پسر گلم دیگه کاملا صحبت میکنی و چیزی نمونده که نتونی تلفظش کنی و دیگه اینکه دوماهی میشه شبها موقع خواب شیشه نمیخوری و الانم دیگه به کل شیر خوردن تو شب رو قطع کردم و یه سه هفته ای میشه که پسرم مرد شده و شب که میخوابه تا صبح دیگه هیچی نمیخوره که این خیلی خوبه و دندوناتم خراب نمیشه و اینکه شیشه شیرتم جمع کردم و برات یادگاری نگهش داشتم قربونه مرد کوچولوم بشم.

                                                   

رادین عشقم خیلی تو رفتارات خود مختار شدی دوستداری تمام کاراتو خودت انجام بدی وقتی میریم بیرون با تمام بچه ها و ادم بزرگا حرف میزنی و بچه هارو خیلی دوستداری و خیلی اجتماعی هستی به همه سلام میکنی و میخندی منم عاشق این مهربونیاتم.دیگه از این به بعد ماه به ماه پست نمیزارم چون تقریبا تمام کارات کامل شد و نیازی نیست ماهگرداتو ثبت کنم ولی قول میدم تمام اتفاقات مهم و برات ثبت کنم.اینو بدون که مامان هرکاری میکنه همش به نفع تو بوده و بجز موفقیت تو هیچ چیز دیگه ای از خدا نمیخوام همیشه میخوام سالم باشی و پیروز.

                                                          

                                       یکی یدونه   عزیز دردونه   تپل مپلی    کاکل زری

                                                                  تولدت مبارک

                 

                                                 

هرچقدرم که بگم بازم کمه اخه نمیدونی چقدر لذت بخشه وقتی که میای و بقلم میکنی و میگی مامان منه مامانه منه بعدشم بهم میگی حالا مامان برام شعر بخون.یعنی دوستدارم اون لحظه هزاران هزار بار ببوسمت و قربون صدقت برم پسر قشنگم.

                
رادین جونم تولدت مبارک انشالا صدوبیست سالگیت پسر قشنگم انشالا فارغ التحصیل شدنتو ببینم و بالا رفتن از پله های موفقیت یکی یکی نصیبت بشه.میبوسمت یه عااااااااااااااااااااااااالمبوسبوسمحبتمحبتبغل

                                                    

 

پسندها (1)

نظرات (3)

الهام مامان رامیلا
3 خرداد 93 20:38
سلام عشق من تولدت هزار بار مبارک انشالله 120 ساله بشی دوست دارم هزارتا
مامان یاشار
11 خرداد 93 1:30
خیلی خیلی مبارک باشه. ایشالا تولد 120 سالگیش رو دور هم جشن بگیرین
ما مان مهرسا
5 آذر 93 16:49
سلام وبلاگ قشنگی دارید تولدش مبارک باشه 120 ساله باشه